Ozzy trip - Reisverslagen van Bas Vingerling - WaarBenJij.nu Ozzy trip - Reisverslagen van Bas Vingerling - WaarBenJij.nu
Ozzy trip

Op 3 oktober 2016 begint mijn reis naar Australië. Ik begin de eerste vier nachten in Sydney. Hiervandaan vertrek ik met Mike naar Cairns. Het idee is om daar een waggie te kopen en via de kust terug naar Sydney te toeren. Na 6 weken gaat Mike terug naar Nederland en ga ik als lone wolf verder op avontuur. Ook moet ik aan de slag om doekoes te verdienen.

Recente Reisverslagen:

15 November 2016

Southern East Coast Australia

24 Oktober 2016

Cairns, Daintree national park, great barrièr...

09 Oktober 2016

Taipei en Sydney
Bas

Hello maatje, Welkom op mijn fantastische reisblog. Voel je vereerd om mij te volgen op mijn avontuur in Australië. Naast het volgen van dit blog ben je ook van harte welkom om langs te komen of om een biertje met me te drinken via Skype. Byebye mate

Actief sinds 01 Aug. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6694

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2016 - 30 September 2017

Ozzy trip

Landen bezocht: